Predstavljam Vam učenika

Представљамо ученика

Петар је сада ученик 7. разреда. Имам срећу да  предајем математику у његовом разреду. Први сусрет је био пре четири године и то не сусрет лично, већ са његовим радом на такмичењу из математике. Сваки задатак је био тачно урађен, али на неки његов начин потпуно различит од класичног. Гледала сам његову учитељицу како се бори да комисији растумачи његов рукопис. Има чудну навику да попуни сваки квадратић, текст му је згуснут и непрегледан, али од свог стила не одустаје до данас.

До сада је учествовао на такмичењима из математике, физике и информатике и сваки пут дошао са неком од награда. Да ли је скроман, процените сами: Након тамичења из информатике честитала сам ученику који је освојио треће место. Освајач трећег места се распричао о задацима и такмичењу, док је Петар само стрпљиво слушао.  Тек сутрадан, од његовог наставника информатике сам чула сам да је Петар био ПРВИ. Када сам Петра сутрадан питала зашто то није споменуо, само је рекао: “Другар је био срећан са освојеним 3. местом, па нисам желео да му кварим.“

Једне недеље замолила ме је наставница енглеског језика да одложим додатну наставу јер је планирала да у мојој учионици одржи школско такмичење за осмаке. Петар је био разочаран што нема математику, али је искористио прилику да провери своје знање енглеског. Нећете ми веровати, али имао је најмање грешака на тесту!!!!

На часовима пажљиво слуша, иако често зна много више од онога што се учи на редовној настави. Стрпљиво чека својих пет минута. Навика му је да након завршетка часа приђе наставнику и започне разговор о градиву које  су управо учили.  То није разговор наставника са основцем, него пре би се рекло са студентом. Када смо у шестом разреду  почели да учимо негативне бројеве, већ је знао да је e¡π једнако  са -1. Зна да решава системе једначина, а не заборавите да је тек кренуо у 7. разред. За време часова утврђивања са радошћу ради задатке са додатне уместо редовне наставе. Одлично влада енглеским језиком и на интернету проналази занимљиве теме из науке.

Замолила сам његове другаре да напишу шта мисле о њему:

-Петар је добар тип. Паметан је, занимљив, веома духовит, а понекад забораван. Сваки дан чујем неку његову “одвалу“, али исто тако и научим доста ствари од њега.

-Петар је надарен за природне науке и за језике. Воли да ради експерименте. Тако је радознао да научи много лекција унапред. Верујем да је његов IQ већи од одрасле особе.

-Добар друг, емотиван, препаметан, увек спреман да помогне, висок, мршав. Жели да помогне и другару и незнанцу. Јако ми је драго да такав дечак иде самном у разред.

-Петар је јако поштен дечак који зна много о свему. Објашњава нам кад год нам нешто није јасно. Можеш све да му кажеш , а да то остане међу вама.

– Мислим да је Петар јако добра особа и свака му част за његове успехе. Петар Каприш је дечак пун идеја, најпаметнији дечак кога сам упознала.

od Zorana Raičević Objavljeno u Moj stav

Ostavite odgovor

